Julafton

Nu är det jul igen!

Jag vaknade som vanligt ganska tidig, gick upp och kollade på Musses magiska jul :D En klassiker!

Sen så åt jag risgrynsgröt och en skinkmacka ^^ Efter som det är jul så va ja så snäll så jag gav en av kissarna lite julskinka o sista gröten hihi.

Det är så myskig här i vinterlandet o massa tända ljus:) Granen vart fin hemma hos mamma oxå.

Ska iväg till moster Tina kl 1, jag är redan helt klar.. de andra vet inte ens va de ska ha på sig ;P

Röd klänning, röd make, röda naglar och röda tasty lips ;)

GOD JUL ALLA LÄSARE HA EN MYSIG JULAFTON :D

Förra julafton

Många varma jul kramar 


Kommentarer
Postat av: virre

God jul Sandra, ha en underbar dag!

Kramar Viktor

2009-12-24 @ 21:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0