Minus 21grader, du kan lita på mig!;P

Det gick ganska bra att gå upp idag även fast kl var 03.40.. Viktor sms:ade mig då och sa " Nu ska jag gå och lägga mig och nu ska du upp och städa thihi" haha =P

21minus visade termometern på både här hemma och i bilen så antar att det är så kallt! :S. Näsan frös till is och luften ångan man andades ut fastnade och vart is på ögonfransarna :O


Sen fick jag ett upp piggande sms från sophie jätte tidigt oxå " I said brr, it's could out there! ;)" Och jag skrev tebax med resten av texten såklart ;D hihi

Idag ska ja bannemig köpa en dator:P Hittade en jag vill ha igår men dumdumdum som jag va så köpte jag den inte,så ska åka till siba när de öppnar och köpa den i think =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

nej inte siba! elgiganten eller mediamarkt! fan fråga mig innan du köper, och kolla om den är bra ;)

2009-12-30 @ 13:09:17
Postat av: Hanna

Fy fan, vad gör du uppe så tidigt? Jag är inte avundsjuk på dig, jag skulle aldrig komma upp.

2009-12-30 @ 16:43:28
URL: http://hannau89.blogg.se/
Postat av: Ronja

Det är inte mycket varmare här uppe heller -om det är till nån tröst? Nu väntar jag bara på att det står isbjörnar och pingviner i trädgården nån morgon när jag vaknar.... =P

2009-12-30 @ 21:46:05
URL: http://www.metrobloggen.se/traning
Postat av: Sophie

Fy satan askallt var de igår :( hoppas de är varmt o soligt ikv ;)

2009-12-31 @ 12:58:20
URL: http://blogg.jaxne.com/sophie/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0