Nizze P

Idag började jag halv 9, väldans skönt:P Max skulle till arbetsförmedlingen så han gick upp samtidigt som mig och åkte med in till stan:) Så det va lätt att gå upp idag iaf.

Skulle gått på stan idag med Sophie o Karro men stackars lilla snoppis har inte slutat jobbet änn för hennes post-moped har fastnat en massa gånger och hon blev försenad, usche bursche va kallt att åka runt hela dagarna på en sån =/

Jag ska nog gå på stan imorgon för jag måste köpa Strazz på Make Up Store som ja ska ha på nyår =P och sen måste jag inte till Change och köpa underkläder för presentkortet jag fick utav älsklingen i julklapp^^

Tözen är hemma idag så vi va nyss ute på en långpromenad, var riktigt rosig om kinderna:P



Kommentarer
Postat av: max

vadå INTE till change!?!? ;P hihi love uuu

2009-12-28 @ 21:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0