Sängmys

Tözen har legat brevid mitt huvud hela natten o gosat ^^ Synd att ja inte kan ha henne varje dag :(

Idag är det exakt ett år sendan jag började jobba på Ts.. shit ja det har nog gått snabbt.
Första jobbet var att jag fick ta mig till ett dagis där jag fick vänta på att en ordinarie skulle jobba klart efter det tog vi och cyklade till hjärstagatan där min första feja va.. den va kanske inte så bra för hon vi var hos va typ döende :S

Jag kommer ihåg dagen innan julafton förra året oxå.. då var snö och halt och jag städade i en mörk lägenhet på väster.
Ja skyndade mig lite för jag ville hem, tror klockan var vid 4 så det var mörkt ute oxå. Då kändes det riktigt skönt att komma hem och lyssan på julmusik och äta julskinka:D

Idag ska jag och Tözen besöka vetrinären för att kolla hennes värden angående medicineringen, hoppas det är bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0