Schema

Idag har jag irrat runt i västhaga o björkhaga.. haha fick fråga 4 presoner för att hitta väl när jag kommit till själva gatan jag skulle jobba på xS

Träffade värsta söta Cocker Spanieln idag hemma hos en.. har inte sett en sån fin förut, han hade jätter fina färger o såg så jäkla söt ut :D Ville ha en sån innan vi skaffa tözen =) Hmm hittar inte äns någon bild på google på hur han såg ut, tror det var en Liver roan and tan eller någon slags Sobel. iiih vill ha! ^^hihi

När jag ändå var i västhaga så passade jag på att käka på Subway, det vart en tonfisk sub mumms=P Imorgon börjar jag kl 10 och har 3 städningar. Drygt att börja så sent, är ju van vid att börja kl6 typ ;S
Fick schemat över hur jag ska jobba de kommande 5 veckorna.. det var vell sådär, stog så rörigt men det blir säkert bra:)




Kommentarer
Postat av: Daniel/Foten

Älska Subway! ^^

2009-12-10 @ 22:34:36
Postat av: Ronja

Perfekt att du är så morgonpigg! Då kan ju du ta ut Shakira på morgonen innan du ska till skolan! Så kan jag ligga kvar i min varma & sköna säng haha

Skämt åsido, men så länge man sover -så sover hon med. Men om man vaknar, då kommer hon helt plötsligt på att hon måste kissa... =S

2009-12-11 @ 10:06:31
URL: http://www.metrobloggen.se/traning
Postat av: viktor

Fan sandra din blogg börjar dö ut, skriv mera, jag tycker det är lika intressant läsning varje dag! och kollar din blogg minst 1 gång om dagen:D

2009-12-15 @ 23:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0