Skrållan

Ännu en håltimme idag.. hmm aja :)

Det är så himla fiint ute, undrar om jag ska ta o gå en långis med Tözen men det är ju så jädrans kallt!:P

Nu går Saltkråkan på 4an =D Och det är den bästa filmen när de är sjörövare på skeppet Albertina hihi skrållan är så söööt!^^ Pumpaaa läääns!

Skrållan till Västerman
"Du är en häst!"
"-Nej skrållan jag är ingen häst"
"Jo-oo"

Skrållan sjunger:
"Lillan ska sova vara så snäll
lillan ska inte skrika då får hon smisk"

Skrållan till Melker:
"Moffar hej hej"
"-Hej skrållan, vart har du mamma då?"
"Där botta, hon sover.. jag la henne i busken"
"-Vart la du henns sa du hehe?"
"I busken"

Haha jag älskar Saltkråkan :D



Kommentarer
Postat av: Ägget

Haha :D Jag la henne i busken =D



Kan du se det framför dig, Skrållan släpar in mamma i busken. =D

2009-12-29 @ 14:36:52
URL: http://hannau89.blogg.se/
Postat av: Sa

2009-12-29 @ 16:36:38
Postat av: Sandra

HAhaha ja, fy fan va roligt det lät xD Släpar in henne och sen går bara därifrån haha

2009-12-29 @ 16:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0