Soooft

I måndags träffade jag Sophie efter jobbet :P Jag fick födelsedags presenter utav henne^^

Easy shavin' och Hair helper från Rfsu's kollektion, Private area.

Easy shavin' har jag nu testat och resultatet vart smoooth as silk ;D
Den var jätte bra då man såg vart man rakade eftersom rak gelen var genomskinlig och så lukade den gott :)

Hair helper har jag inte fått ut ett resultat på än eftersom man inte märker något på engång.
Den ska göra så att man inte få hårstrån som växer innåt, för det är ju inte kul med röda små prickar nån dag efter rakning.

Jag har sen tidigare en annan private area produkt, Nice n'cool som man använder efter rakning för att undvika svullnad och så :)

Här finns mer information om produkterna
http://www.rfsu.com/sv/Produkter/Intimprodukter/


Kommentarer
Postat av: Sophie

Gud så bra att de funkar, då ska ja med testa dom ^^

2009-12-16 @ 21:21:13
URL: http://blogg.jaxne.com/sophie/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0