Viva la Diva

Nu har jag snyggat till lite hemma.. pappa får göra resten ;P mohaha.

Och nu sitter jag och väntar på att "Halv8 hos mig" ska börja och efter det "Mammas pojkar" :)

Börjar kl6 imorgon sen slutar jag vell när jag är klar antar jag. Då blire systemet! Asså förstår inte att jag är på gammal.. har fan lite ångest. Vill ju inte missa min ungdom. haha ne men seriöst :S

Mee like my new eye shadow, Eye Candy purple by Viva la diva! Har testat lite olika sminkningar med den och den vart en favorit =P!





Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag får gratulera i efterskott! Fick du nåt kul när du fyllde?



Nu börjar huset likna ett hem istället för lagerförråd om du vill komma upp och hälsa på och se rummet innan det är dags att flytta in? ;o)

2009-12-07 @ 12:56:39
URL: http://www.metrobloggen.se/traning
Postat av: Sandra

Tack så mycket :D

Haha va skönt för dig ^^ Ja, jag får se hur jag gör :P Måste prata med dig om vad ja ska ha med mig för saker o så :P Men det kan man ju ta över mailen sen =)

2009-12-07 @ 13:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0