Helgen Halloween

Min helg har varit så bra så:P
På fredagen hade vi det så trevligt med god mat o roligt sällskap hemma hos Madde o Max. Max o ja förfestade där innan krogen:P
Jag tyckte det var massa gånger svårare att spela GTH lite lullig, (så klart) men max tror ja tyckte det va lättare ;s haha..

Sen bar det iaf väg till frimis där vi träffade Sophie,Viktor,Karro och Wonze:)

Det roligaste var att älsklingen min ville dansa med mig o umgås lite med mina kompisar^^ Då vart jag super glad!<3

Igår var vi på marieberg en sväng och åkte sen hem till mormor och träffade hennes lilla pluttis Bamse, ur gullig!:D

Idag vart det chips o godis till frukost och nu kebab pizza te middag, fyfan va ja känner mig äcklad av mig själv! ursch!!


Smakade Julmust idag med :P För mkt kolsyra annars gott:P


(K)

Kommentarer
Postat av: max

Bra att du hade en rolig helg :) och de där småkorvarna såg fan riktigt konstiga ut :P, men ändå goda :)

2009-11-01 @ 19:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0