Hemma kväll

Ikväll ska jag vara hemma faktist:) Skönt att bara vara för sig själv ibland, fast pappsen o madde är iofs hemma men spenderar nog kvällen som en liten eremit jag är på mitt rum (A)


Ursch idag när ja jobba på skolan så var det några pojkar som va elak mot en annan pojke(han var lite kraftig inte mkt), ja skulle komma fram med vagnen och han stod framför och då sa en av de andra " Johan du är för stor flytta på dig" och skrattade o lät elak. =( Det gjorde mig ledsen, barn är så elaka!

Nu vill jag ha maaat! Blir lax o pasta lr nått.. Tacos i ugn ikväll :D!! (Min favorit rätt har jag kommit fram till)

Blir en onyttig helg i denna oxå.. pallar inte att bara äta nötter när vi har massa godis hemma.


(K) Ha en riktigt mysssig fredags kväll, Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0