Hepp

Skulle ha simmat idag ju men vart inte så tyvärr, synd. Så får vell åka iväg på gympan ändå.. Både mamma o pappa ligger hemma i feber, så jag håller mig inne på mitt rum för jag har inte tid att bli sjuk!(och för en annan sak oxå)

Lagade precis mat te far o madde, det vart falukorv o mackaroner xP haha.. Jag stekte ägg o åt lite korv o tomat till, vart as mätt:S Skit konstigt men det var nog för ja inte snålade med lunchen(A)
Har bara ätit 2 onyttiga marknads nougater idag faktist, är rättså nöjd.. men kvällen är ju inte slut än..

Börjar 08:00 på mellringeskolan.. men vart ligger den? :O

 

(K)


Kommentarer
Postat av: sophie

haha gummman det är skyltat dit , bara du åker ut till melllringe :) synd att de inte blev n ågon simning! ska vi luncha tilsammans någon gång nästa vecka? ja är ledig då för hoppningsvis! Älskar dig<3

2009-11-11 @ 21:28:37
Postat av: Saaandie

Hihi jag hittade ^^ Jaa det vill jag göra :D Ska jobba iofs, men kan se hur länge det blir om dagarna:P Älskar dig med!!<3

2009-11-12 @ 14:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0