I stugan

God morgon :) Nu sitter jag och kollar på Narnia prins caspian lr vad den nu heter. Den är vell inte så jätte bra, bara krig och massa djur dör.. =/ ganska snyggt gjort dock.

Jag är ledig till torsdag vad jag vet nu iaf, inte liite skönt :D

Läste lite i "Du är vad du äter" boken jag fick av sophie när jag fyllde förra året och vart sugen på att börja som förut och tänka lite mer på vad ja stoppar i mig och motionera mer.. men det är så svårt att komma igång med det..

Slutade med sånt typ när jag vart tsm Max ;S Man blir för bekväm när man har någon.. inte bra!

Får se vad/om jag gör åt saken, vill ju trivas med sig själv lixom.




(K)

Kommentarer
Postat av: hihi

mueahahawahah welcome to my lazyworld darling ;P

2009-11-23 @ 16:29:10
Postat av: Anonym

klart du trivs med dig själv gums <3

2009-11-23 @ 19:26:10
Postat av: Anonym

Du måste ju trivas med sig själv Sandra, du som är så fin, du vet väll att jag skojar om dina kinder :(

Du tänker jämt på vad du stoppar i dig ju, Var som du är:D!

2009-11-23 @ 21:46:49
Postat av: Sandra

^^<3 Ja får för mig saker ibland.. och när ja tänker tillbaka var jag ändå inte nöjd med mig själv förut heller, så spelar nog ingen roll hur ja ser ut. Måste försöka bygga upp mitt självförtroende o självkänsla ist tror jag.



Love you

2009-11-24 @ 10:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0