Ikea

Åh gud så god gröten är hemma hos mamma!! Speciellt när man har i hennes rostade nöt blandning, mm-m<3

Jaja haha :P Idag tog jag o mammsen en sväng till ikea o några andra affärer, för hon ska nämligen göra kransar o jul dekorationer som hon ska sälja på lördag utanför ica glansen=P

Gick in på Skopunkten o hitta jätte söt/snygga skor som ja va tvungen att ha (A) ^^ hihi Men mina andra sånna skor är ju ändå sönder så, det var super bra:D

Ja är så glad idag :D Fick lön, mer än ja trodde. Sen fick jag hem mammas julklapp, som jag vart super nöjd med! Åt ikeas goda korvar(godare korv får man leta efter xD haha) Sen åkte vi o hälsade på mormor o bamse, han är så töööt! Och snart kommar pappa hem med lite Mcadonkan. Plus att jag har varit ledig hela dagen :D






(K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0