Myshus

Nu sitter jag i vardagsrummet på huset på landet:) Mamma och Magnus åkte in till stan för en stund sen, så jag är ensam hemma med alla kissar :P

Blir igen träning idag för jag tror jag ska följa med till Göksholm för hasse fyller 50år =)

Sist jag var där var nog i 6an eller 7an.. Ska bli spännande att åka tillbaka dit och se hur det ser ut nu, säker inte ändrats mkt.

Och då får jag träffa niklas oxå:O=P Han och jag var bästisar när vi var små och jag var jätte ofta med honom, ojoj så många djur vi har dödat :S!
Tex mamma o pappas stora akvarium stoppade vi lego och tvålar i, så alla fiskar dog. Det hände alltid något när vi två lekte:P Vi fiskade, badade och fångade grodor som vi döpte o badade med. Våran favorit groda hette "hopp i land kalle" ^^hihi.



Ska nog ta en promenad idag istället för träningen :)


(K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0