Trött!

Ursh det vart en intensiv dag idag.. Börja på ett dagis sen hela lågstadiet på lillåskolan(stressa för man måste bli klar innan barnen kommer) Åkte till karro då vart jag lugn för jag skulle göra lite trappor o så men fick lite mer att göra.. tänkte att det gör ju inget för ja slutar när jag är klar. Då ringer min coatch o ger mig en feja(städning hos tanter/gubbar) i adolfsberg så jag säger inte nej. Då lägger jag på ett kol på karro för fejan började 12 och ja ville äta innan.

Jag skulle bara torka av o avfläcka skåpsluckor i köket men vart en himmla massa mer jobb.. upp på vinden o hämta julsaker till tanten tex. Sen vart det strul med en massa saker som ja va tvungen att ringa och fixa baaaah! Så den halvtimmen vart 2timmar ..


Men nu är det helg! :D


Haha har inga bilder ;S Ska köpa en kamera och dator på mellandagsrean.


(K) Kyss ha en mysig fredagskväll ^^

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag är också jättetrött... Men NU har jag i alla fall flyttat in i huset.... =D

2009-11-27 @ 23:55:29
URL: http://www.metrobloggen.se/traning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0