Facebook

Har suttit o svarat på olika frågor om min vänner på facebook en applikation som heter "Friend facts".
För varje fråga man svarar på får man 1sivermynt, och när man har tillräckligt med siver mynt kan man få reda på vad vännerna har svart på massa frågor om sig själv.

Det var väldigt intressant att se vem som tyckte ja va het och vem som hade vart intresserad av mig ;) Fast vem har inte vart det (A) haha needå ;^P


Fick inte åka hem till mamma idag, hon va sjuk.. så ingen träning=/

Precis ätit Kyckling sallad från Salladin =) Nu sitter alla o kollar på ÖSK-MFF.. uj va spännande..


(K)

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

åh jag har mumsat i mig 2 st kanelbullar idag..jag har beslutsångest..hjälp mig

2009-10-04 @ 18:14:15
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0