Hihih

Igår åkte jag o mamma till stockholm för jag skulle på antagningsintervjuv för Makeup studion. Hon va stenhård på vem som fick börja där och ställde massa "ställa mot väggen" frågor typ.. men hon gillade min så JAG KOM IN :D:D Hihi fatta?!?!
 

Så den 25 januari börjar jag på skolan i Borlänge ^^ Sjukt spännande! Tråkigt att flytta från Örebro, men det är ju bara några veckor:P Hoppas de flesta klarar sig utan mig.. men jag vet därimot inte om ja klarar mig utan min älskling:/ Men som tur är är ju det inte en flera års utbildning utan bara 11veckor :)


 here i coooome!



(K)


Kommentarer
Postat av: amanda

NEJ för tusan vad kul:D

grattis!!

2009-10-07 @ 16:49:37
URL: http://daaahl.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Taaack :D:D!! hihi

2009-10-07 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0