Mormor

Tror inte detta är så intressant att läsa. Men skönt att skriva av sig o så..

Igår var jag hos mormor i ca 3 timmar. Träffar henne allt för sällan :/ Hon är så himla rolig att prata med.. man kan faktist prata om det mesta med henne, det känns så narturligt. Jag växte ju upp med henne, jag o felicia var där jätte ofta och hade riktigt kul hos henne. Men sen kom en period då man inte pratade med henne på flera månader, nått år till o med. Det var nog för att hon och mamma bråkade och då ville inte jag heller prata med henne. Hon hade ju lite problem med drickandet, det fick jag reda på förra året.. och när jag tänker efter så förstod jag varför hon ringde o betedde sig konstig ibland, men det tänkte jag ju inte på när jag var liten.

Seda ann-charlott gick bort har hon börjat mått bättre, det är är väldigt skönt.. då vågar man ju iaf komma o hälsa på henne. Men det blir ändå allt för sällan..

Igår satt vi och bara pratade om allt:) Och jag fick först hennes goda köttbullar o mos. Sen en massa kakor o bullar o glass ^^

Morfar kom innan jag skulle åka. Han är så snäll o rolig! och honom pratar jag ännu mer sällan med, kanske bara säger hej när buster fyller år lr på julafton. Det är så tråkigt att man inte fattar att man ska ta vara på de människor man har runt omkring sig, speciellt nära o kära! En dag finns de inte kvar. Har börjat tänka mer på sånt sedan viktor och jag pratade om sånt.

Nu de senaste veckorna har jag börjat umgås med mamma mer också. Ett tag kändes det helt ärligt som ja inte kände henne riktigt, det vart stelt o konstigt när man träffades o pratade. Men nu är jag så glad att vi har börjat träffas mer, vi behöver varandra! Hoppas hon mår bättre snart..<3
Nu är det vell pappa ist jag träffar mer sällan, men honom vet jag alltid vart jag har. Han svara alltid när jag ringer och ställer upp till 100% för mig. Kan prata om det mesta med pappa med, det är skönt. Fast vi har ju våra catfights ibland ;S Vi är nog alldeles för lika tror jag helt enkelt haha.


(K) Ha en stört skön lördags kväll! Heja Sverige! 


Kommentarer
Postat av: madde

kul att du trivs med dina.vi finns oxå tjejen/Kram.

2009-10-10 @ 18:08:50
Postat av: Sandra

Ja er vet jag oxå alltid vart jag har <3 Är ju hemma hos er mest ^^ Min "nya" familj :D

2009-10-10 @ 18:26:55
URL: http://sandradaahl.blogg.se/
Postat av: Viktor

Rikigt bra skrivet sandra, läser allt med en tår i ögat. Hoppas du har insett vad alla nära och kära betyder, och ta vara på dem. DE är guldvärda!

Ta hand om dig!



Kram Viktor

2009-10-11 @ 18:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0