Sött

Idag vart det tacos till frukost, fika på hälls till lunch, Pizza hut till middag o olw's nya chips till snaks ;S Haha

Gud va dyrt det va på Pizza hut och världens minsta pizzor, men det var ju gott.. men inte stor skillnad på Pizza planet.

Ja köpte vantarna som hör till min fluff mössa ^^ Och första julklappen är fixad :P

Nu Ska max spela match på fifa med sit lag. Så ja ska underhålla mig själv ett tag, men är så trött!

Max

Så här ser max ut när han spelar i spelet haha coolt! (inte ja som slagit honom blå)

(K)


Kommentarer
Postat av: Virrää

Tjockis sandra o äta allt de där, jag som trodde du var nyttig :P

Första julklappen säger du, är de möjligtvis till mig =D



/ Viktor

2009-10-25 @ 10:20:53
Postat av: max

ohhhhh i love you so mutch!!! :D din söta människoflicka :D <3 halva sängen luktar sandra nu, så nu blir de att lukta på de hela natten :)

2009-10-25 @ 20:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0