Super star

Idag gick jag med en jätte trevlig kvinna(låter så konstigt att säga kvinna, men tjej var hon ju inte heller) för jag ska ta hennes ställen nästa vecka när hon är ledig :)
Folketshus, moderaterna, kbt och den sista fråga ja inte va den hette xD haha hoppas jag hittar tillbaka till alla ;S
Nä fan nu vart jag helt förvirrad, alla ställen såg ju likadana ut ju:S Får fråga henne imorgon:P

Vart träning igår ändå o det va roligt:P Fick träffa mamma oxå=) Idag är det passet med The poodels låten i slutet =D Fast körde de passet 2ggr förra veckan..

Kanske krogen på fredag igen, bara kanske..men får se =P


(K)


Kommentarer
Postat av: Sophie Jaxne

HOPPAS!!

2009-10-21 @ 23:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0