Helgen

I Lördags åkte ja, max o felicia hem till mamma och magnus, det va så trevligt så ^^ Vi hade 3 kamp, Basket, Slå ned spiken och kubb. Jag vann basketen..Lätt ;) Max och jag loosade på kubben, men det va magnus fel han pshykade oss (A)
Sen kollade vi på Kvarteret skatan säsong 3 tills sent =)

På söndagen åkte vi till en liiten liiten markand, om det äns går att kalla de det:P Några ungar lekte med en stackars lite groda(rip) så ja tappade matlusten för fikat.

Åt en god söndags middag som Madde hade gjort :)
Gympa pass på kvällen, roligt men otroligt jobbigt.. svettades som en gris haha :D

Musse
Musse, min favvo kisse
(K)

Kommentarer
Postat av: the man behind the mask..

Signe dåååå!!! :(

2009-09-21 @ 15:24:56
Postat av: The women behind the glasses

Ursh nej, tjocka kissar ska det vara ;p Musse ligger o snosar under min stol nu ^^ hihi

2009-09-21 @ 16:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0