Andra praktik dagen

Gårdagen gick ganska fort igår:) Rredan nu vfet jag nog vart allt i butiken finns xD Vi var ju två praktikanter så fanns vell inte överdrivet mkt att göra. Jag fick sminka Petra(hon som jobbar där) och sen fick jag sminka andra praktikanten:)

Idag jobbar jag 10-18. Och idag är butiks chefen där, tor jag ska sminka henne oxå för att hon ska se hur bra jag är och mina tekninker. Scary!

Känner att min hud egentiligen vill vila, men man måste ju vara sminkad när man är i en sminkbutik lixom ;p

Har ingen aning hur jag sa göra med matlåda o sånt. För jag åt frukost halv8, det betyder att jag är hungrig igen ca halv11, men då kan jag ju inte äta lunch:S Så får vell ta ett äpple då och äta vid 2.. sen får jag vell äta efter kl6 när jag kommer hem igen då.. hmm jag som inte vill äta efter 6. Aja.

Ser ut att bli nice väder idag med. får se om det blir att springa ikväll, om jag orkar då. Gaaah ser att jag ska jobba kl 10-20 imorgon och på fredag!! :O Sjukt långa dagar ju!

Har ju webcam i datorn, jätte skönt så slipper ja ladda kameran:P Jag är föör söt!haha

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad kul att det verkar gå bra, hoppas du trivs nu och att du får jobb! :)

2010-04-13 @ 10:50:06
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0