Första springet

Skönt det va att springa! Hade energi kvar när vi hade sprungit ett varv så sprang en bit till :P Men fick skavsår :/


Fick en Ikea glass utav min bejbie^^

Blåsippor!!! :D Hur mer vår kan det bli??


När vi var hemma hos mamma började vi prata om att skaffa katt.. hmm ja, jag är vell inte allt för på med det kanske. Men de hade lånat en han katt som ska göra Signe på smällen och hans ägare skulle tydligen inte ha kvar honom. Han va så himla fiiin! Precis som jag vill ha (lik chili alltså):P Max verkar väldigt gärna vilja skaffa en kisse, så får se hur det blir i framtiden:) ;p

Bilder på min förra katt chili<3 Han sprang bort :'(




Kommentarer
Postat av: anna

gott med glass :)

2010-04-12 @ 01:23:51
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja du, Sandra.... Du och dina djur.. Först kastar du fågeln i fönstret, sen springer din katt bort! Vad gör du med dina husdjur egentligen?! :O



:)

2010-04-12 @ 07:03:41
URL: http://hannau89.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahah det va ju ni som fick för er att ja kastade in henne i fönstret xS:D! Hihi jag har ju nästan kvar Tözen iaf(A) Farmor har tagit henne..:S



Ska vi ses snart?! =D

2010-04-12 @ 08:44:59
Postat av: Hanna

Haha! :D Det skulle i alla fall se rätt roligt ut. :)



Ja, det måste vi göra. :) Det var ju i December sist.. Så det skulle vara kul. Får ta här nån helg nån gång. :P

2010-04-13 @ 08:44:03
URL: http://hannau89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0