Grillat

Söndag, ja det säger sig själv.. man ligger bara o väntar tills kvällen kommer så man får gå och lägga sig typ ;S

Igår var vi på middag hemma hos Madde o hennes nya kille, det va gott:) Sen följde jag o Max med hem till Jocke o Lollo och lirade Mario cart :D ..jag kom sist nästan varje lopp haha.
Lite senare gick vi upp på stan o kollade på bil, "En galen natt" den va bra men den har jag nästan redan glömt bort så den var inte så jätte bra kanske, men han i huvudrollen är så skoj:P

Ursch köpte en stog godis påse idag:S som ja snart har ätit upp fyfan!

Idag ska vi grilla kyckling o äta klyftpotatis med tzatsiki =D mumma! Ösk spelar idag.. hmm va ska jag göra då undertiden..




Va med söta Sophie i fredags ^^ <3

Har tråkigt, men va ska man göra?


Kommentarer
Postat av: SNOPPIS

hihi :D de där biolderna får du skicka någon gång på msn :D o de andra vi tog ;)

2010-04-25 @ 17:32:59
URL: http://sophie.jaxne.com
Postat av: Lollo

SAndra du behöver bara övningsköra! :D Bara du kommer hit och spelar :)

2010-04-25 @ 22:02:52
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0