Grrr

Var inne på OnOff efter praktiken igår för att min mobil är ju trasig. Han i affären tyckte jag skulle ladda ner en uppdatering till mobilen så kasnke den skulle fungera igen. Men klart den inte gjorde det och ist så försvann allt på mobilen, alla nummer osv.. -.- gaaah va trött jag blir! Så nu får jag byta simkort imellan min gamla o nya mobil eftersom den nya har min tåg sms biljett som jag ska ha imorgon när vi drar till stockholm.

Aja..

Fytusan va trött man blir när man jobbar. Och idag blir det en lååååång dag, fattar inte hur de kan jobba 10-20! =O

Jag ska jobba till lördag, men vet inte äns om jag får jobbet :S Men visst det är ju en bra erfarenhet o kul att få lära sig det man vill håla på med i framtiden, men jag behöver ju pengar.. Det får man ju inte om man praktiserar...


Tulpaner får Amsterdam(8)

Såg föresten vit sippor här utanför igår oxå:D!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Sandra, sådär sa dom åt Jocke att göra med sin mobil också när den inte fungerade när jan fick den, fråga honom om det! Han fick en ny. :)

2010-04-14 @ 19:11:32
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0