Hahah

Gahahah xD Det plingade på dörren så jag öppnade och hoppades på att det inte skulle vara jehovas o det var det inte som tur va. Utan en kille som det stod "hemel" på. Han va hel tyst och ja väntade tills han skulle börja prata och efter några sek så sa han "hej...har du någon av dina föräldrar hemma?" och kollade typ inte på mig utan kollade neråt, åt sidan och uppåt, trodde han va typ döv först för han lät lite som det xp Men ja sa att pappa skulle komma hem senare. Då sa han " aha då får ja återkomma ha..de" sen så gick han snabbt iväg. haha fan va roligt de var! Fan va läskig jag måste vara!

Förlåt om jag bloggar om tråkiga saker ibland, men måste dela med mig av det jag tycker är roligt xD
 

Föresten så ska jag våga mig på att åka de nya busslinjerna idag:O! Det blir buss nr 24 mot lillån fast ska hoppa av på våghustorget:P Wish me good luck!

;)

Kommentarer
Postat av: mamma

haha vilken försäljare han blev väl stum av din skönhet!

2010-04-24 @ 19:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0