Hallå våren, kom tebax!

Aj, andra dagen jag vaknar mitt i natten av en sån fruktansvärd mensvärk! Ni killar har det bra ni ;O

Ska vell ta att börja packa lite idag, hinner ju inte göra det på fredag. Skulle vilja träna en sista gång på gymmet oxå.. får se om jag hinner :)

Idag är det tråk väder, hel grått och kallt.

Inez skulle inte vara med oss efter avslutningen på fredag, hon va tvungen att operera bort en visdomstand =/ Jag vill ja att alla ska vara med, det är ju det de går ut på lixom!


Mm-mm! Har vart sugen på våra muffins jätte länge nu, dom måste bakas one more time!=P Får se om jag orkar i helgen. Annars har jag ju en snäll pojkvän som ställer upp, eller hur älskling? ;) (A)



Kommentarer
Postat av: Karolin

du skulle allt ha satsat på p-stav, då existerar ingen mensvärk ;) lycka till nu med alla slutprov å allt :D puss

2010-04-07 @ 12:35:38
Postat av: max

vi kan baka muffins om vi lagar tacos.... ;P

2010-04-07 @ 16:14:40
Postat av: anna

tack :)

övning ger färdighet :P (får jag hoppas)

2010-04-07 @ 16:48:20
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0