Hot n cold

Gooo fredag förmiddag!

Det känns inte alls som fredag eftersom ja ska upp o jobba tidigt imorgon..
Elle joo lite känns det som fredag för ja åt en himmla massa mackor till lunch, o det är bara tillåtet på fredagar;PS

Ska sätta mig vid sminkbordet o göra mig fin tills ja ska iväg till stan. Ska kanske på Mareiberg med Sophie o Karro sen :) Får se va saom händer.

Nu skulle ja nog kunna sova några timmar känns det som, sov inte helbra inatt o drömmde en massa konstigheter. Max tyckte det va så varmt igår kväll så han öppnade fönstret, och när ja vaknade på morgonen någon gång förs jag som satan o han va kall som en fryst fiskpinne han med xD haha. Det är faktiskt inte sommar än..tyvärr ;p

Börjar bli lite nervös inför att åka till Åhléns nu.. Jag kom inte ihåg vad hon hette som jag skulle träffa, gud så dumt!

Have a awesome friday!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hoppas det går bra på Åhlens, klart du ska ha det hellre än städjobb om du får det! :) Lycka till!

2010-04-23 @ 14:11:23
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0