Jag klarade det!!!

Nu är jag PROFESSIONELLT DIPLOMERAD MAKEUP ARTIST!!!:D

Det känns underbart! Trodde verkligen inte att jag skulle klara det ! När jag fick kuvert framför mig, öppnade det sakta och såg vad det stod höll jag på att dö! Ögonen fylldes med tårar och en något tugnt innom mig släppte, har lagt ner så mycket energi på det här och stressat som en tok i 3månader. iiiiiiiih i did it!


Lite tråkigt att inte få komma tillbaka till skolan på måndag och fortsätta som vanligt =/ Men blir skönt på ett sätt, får ta det lite lugnt.. lr ska ju jobba;S men men..
Våran lärare vart jätte känslosam när hon delade ut betygen, klart man inte kan hålla sig själv då heller! Kommer sakna henne, hon har stöttat mig så himla mycket.

Nu lyssnar jag på Mayhem = pepp musik tills ikväll !

Ska hem till Erica sen. Först ska vi käka lite nånstanns:) Sen blire paaartyyy! Får de om det är nå folk på krogen sen xP haha

Ha en super fredag! //

Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS Du klara av att bli diplomerad.Jag är SÅ STOLT mamma! suveränt gumman det ska firas! Du får ha en toppen kväll med vänner! Go for it! PUSSÅKRAM

2010-04-09 @ 15:47:50
Postat av: Lollo

Du har verkligen varit skitduktig Sandra! Nu har du ju värsta kometkarriären framför dig :D

2010-04-09 @ 15:52:23
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Mayhem

Mayhem! fyfan vad grymt !!!:D du o jag sandra vi skulle ha sjukt kul med den låten! grattis till ministudenten 2:D

2010-04-09 @ 17:58:48
Postat av: Foten

Jättegrattis! =D

2010-04-09 @ 21:24:56
URL: http://danielwickmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0