Jobb(igt)

Nu ligger min lilla söta hund bervid/på mig^^ Åh skulle vilja ha henne helatiden men det går ju inte när ingen är hemma om dagarna.. tråkigt:/

Nu ska jag börja jobba heltid ett tag på Ts.. Det är ju bra:) Men vill ju att Åhlens ska höra av sig så jag vet va som gäller lixom.

Tror att ja o NisseP ska ta en svänge i SOMMARO :D Fast får se om jag orkar lr inte ;S Det är ju så fint där nu med alla blommor och man blir så lugn och glad av all fågelsång ^^



Haha något stökigt rum :S Ärsh skit samma!:P


Kommentarer
Postat av: Erica

ja, när var det ni skulle flytta in ? :)

nej jag ska inte ha några bilder från slutfotot.. blev inte nöjd med sminket så då känns det onödigt :) kram

2010-04-27 @ 11:04:09
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0