Kladdkaka

Har bakat kladdkaka, den var jätte smaskig ^^ Nu ska jag kolla på Halv åtta hos mig medans de andra kollar på fotboll :)

Hahah jag skulle ju göra en Ösk sminkning.. och det gjorde jag bara ett men deras färger är inte rött och grönt xD hahah (A) Max sa inget när jag sa att jag hade make:at mig i deras färger men när jag sa det te pappa o felicia så skrattade de bara, för deras färger va visst svart o vitt! haha ;p jaja...



Se ut såhär om jag skulle snagga mig.. hmm ser ut som jag ska försöka likan en älg

Man kunde hångla med sig själv kom jag på, fan va bra jag va! ;D haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad snygg du ska vara då bästis, vi ses i helgen kanske? :D

2010-04-19 @ 22:17:20
Postat av: Hanna

Fick du vara kvar på jobbet?

2010-04-20 @ 15:17:57
URL: http://hannaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0