Kraxkrax

Förlåt för att jag inte har skrivit! Har varit lite sjuk eller jag är lite sjuk. Idag har ja ganska så ont i halsen o är jätte hes:S
Jag vill ju ut o springa för att komma i form till Våruset som är om 1månad! För första gången är det mamma som inte tror att hon ska klara det:O! Hon har alltid peppat på oss att vi ska klara det men får bli lite tvär om nu då. För hon grejar det galant, det vet jag :D

Idag ska Mist ringa så får jag reda på om jag får jobbet eller inte...

Har skrivit om mitt Cv lite så ska nog ut o söka lite jobb när jag får tebax min vanliga röst xD haha.

Idag var det visst fotboll igen, Ösk spelar mot Gefle if idag. Så då ska vell min fotbolls tokiga familj sitta o glo på det ikväll i guess :)
Ska nog göra en Ösk sminkning idag bara för det ;p


23månader med min fina pojkvän idag ^^<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0