Oh noo not snow!

Åkte in te stan idag o gick och skrev in mig på arbetsförmedlingen sen gick en sväng på stan och köpte ett super snyggt nagellack och en foundation pensel:P Sen gick jag in te mammas affär och pratade lite och fick ett par söta skor och en jacka :O Tack mammi<33

Mitt förra jobb på Ts lokalvård ringde, så nu har jag jobb hela sommaren :D!! hihi så skönt att det löste sig. Ska börja lite smått på lördag med en stor städning kl 07-14 ^^ Efter sånna sover man riktigt gott för det tar verkligen på krafterna.

Mamma visade mig en liten butik brevid körskolan"mitt i stan" som säljer massa möbler och inrednings saker, super snygga, ska dra med Max dit nästa gårn vi går på stan:P

Om inte alla redan har tittat ut lr gått ut så har jag en tråkhet : Det snöar -.-!
Ge oss bara vår/sommar på engång!


Kolla så fint pappa fixat åt mig ^^ Smink spegel + lampor!


Kommentarer
Postat av: max

ÄLSKILING :D

2010-04-21 @ 15:40:52
Postat av: Anita

kult sminkebord, hvordan fikk han fixa det med lampor, jeg vil og ha sånn på mitt sminkbord :D

2010-04-21 @ 21:37:17
URL: http://blaaballong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0