Praktik

Idag ska jag börja praktisera på Mist stockholm:) Och förhoppningsvis få en anställning där efter den här veckan.
Börjar kl 12 och slutar kl 20 idag. Sen blir det typ 10-20 varje dag, långa dagar:S

Gick upp kl 8 idag och åt havregrynsgröt som jag inte har gjort på flera flera månader! Ska se om det blir en vana igen lr inte ;p Är redan hungrig igen lixom..:S

Fick några flytt kartonger utav pappsen så passade på att fylla en med alla köksredskap jag har samlat på mig:P
Igår gav mamma o magnus oss två schysta lampor oxå:P

Juste i lördags fick jag först jätte fina blommor utav min söta^^ Och utav pappa o siss, en stor spegel med smink lampor=D As bra, då har jag ju snart mitt sminkbord! (Det är bra att ta "studenten" 2ggr ;^P hihi)

MIn mobil har gått sönder =/ Det är displayen som stänger av sig, men går att ringa till den då o så. Jaja får vell lämna in den. Så nu har jag min gamla under tiden... Hmm drygt!

Fiiint väder ute :D! Ska leta på vår jackan!

Bild på våran lägenhet! Om ca 1,5 eller lite mer flyttar vi in =D

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vilken gata? :P

2010-04-13 @ 18:21:29
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0