Prov

Åååh va jobbigt, klarade inte teoriprovet! Så får göra om det imorgon =/ Plugg för min del nu då.. drygt!

Det gick rätt bra (va jag kände) idag på de praktiska proven iaf. Check it out:

Fantasi provet- Alien

Marliyn monroe provet- Yes, satte munnen och eyeliner vingarna :D super nöjd!

Bröllops provet - Mycket naturlig sminking efter önskning utav bruden.


Har inget att äta hemma typ, måste cykla iväg och handla sen.. lr kanske ska göra det med en gång så jag har kvälls mat o frukost.

Fyyytusan känner verkligen inte för att gör om provet och plugga nu!!! Kan inte komma på vad jag hade fel på mer än årtalen..


Kommentarer
Postat av: max

jätte fint älskling :)

2010-04-06 @ 16:51:34
Postat av: Lollo

Åh vad träligt med provet! :( Det är bara på't igen, det kommer gå skitbra nästa gång :) Håller tummarna.

2010-04-07 @ 07:51:41
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0