Sexy bitch!

Nu sitter jag i på samma vanliga ställe där jag brukar sitta och skriva i bloggen innan jag far till skolan, men den här gången ska jag fara HEM för sista gången!:P

Pappa ska komma runt 11 och hämta mig. Tror packingen är dubbelt så mycket den här gången xD haha.

Det va skoj igår :) Va hemma hos Erica o Kalle och dansade o spelade spel till kl halv 12 tror jag sen gick vi in te stan och flörtade in oss på krogen( vi tog upp plånböckerna och letade efter pengar i ca 1-2min sen sa vakten att han bjöd oss(A) ;P) de spelade jätte bra musik där inne, hann ju knappt gå på toa innan man va tvungen att flyga upp och dansa =D
Såg till att dricka några glas vatten, så idag känner jag mig ovanligt pigg för att vart ute dagen innan.

Ingen av oss fattade att vi hade slutat! Så det kändes inte som vi firade haha, men det var ju såklart skoj ändå!


Mer bilder på våra snygga drag queens som vi hade förra veckan! xD haha
Den första blonda flickan och sin flickvän var med igår hos Erica:Phehe


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka he shes :)Skitkul att dom ville ställa!Underbart med slut och lyckligt slut! <3

2010-04-10 @ 12:33:54
Postat av: Anita

grattis:) hvilken krog var dere på?

2010-04-10 @ 21:30:40
URL: http://blaaballong.blogspot.com
Postat av: Renée

HAHA! vilka godingar ;)

2010-04-11 @ 19:18:34
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0