Sista dagen!!

Sista dagen i skolan!!!

Nu har jag gjort grunden för festsminkningen som jag ska göra efter skolan, får köra på mascara lös sminkning sålänge.

Gud va stökigt jag har på mitt rum här!:S Men men imorgon ska allt bort iaf:)

Nää jag vet inte va jag ska skriva, men det är iaf heeeelt jävla sjukt att det är sista dagen!! Fattar det inte, vart tusan tog de har 3månaderna vägen??:O

Snart kan jag börja umgås med folk hemma i örebro igen ^^

Jag och min gullegriiis snoffis <3<3  Miss her like HELL!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blir en toppen dag och kväll för dej! Ha så kul och sträck på dej för det du gjort och växt som person SÅ bra jobbat Sandra ! Mamma är stolt över dej! PUSSÅKRAM

2010-04-09 @ 09:09:37
Postat av: Anonym

umgås med folk i örebro, glöm för allt i världen inte lilla kolbäck:D

2010-04-09 @ 18:58:41
Postat av: sophie^^

HIHI vad söt du är! :D snart ses vi igen baby! :D <3<3

2010-04-10 @ 12:58:24
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0