Sotning's prov today

Goood morgon!


Igår kom jag faktist iväg till gymmet och var nästa helt ensam där, jätte skönt:) Jag sprang i 20 min och gjorde någon annan konditions maskin i 10min sen cyklade jag hem, korta pass räcker för mig för annars blir jag bara en svett fläck haha:P

Sen så började jag packa och den stora väskan vart full direkt :S Hur tusan ska allt få plats i den andra?! Har alla kläder, badrums saker och alla småprylar kvar :S Jaja får lägga saker i påskar oxå kanske xP

Idag gäller det! Jag måste få fina övergångar i skuggorna nu annars blir det nog inte professionellt betyg.. Men jag gör ju det bästa jag kan gå ju inte att göra bättre än så :)

Makeup is a girls best friend btw! eller mat o gottiga grejor(A) haha


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur känns det så här nära slutet? Vilken stor erfarenhet du fått i ett yrke och fått stå helt själv och klara det! Toppen Sandra!PUSSÅKRAM

2010-04-08 @ 08:13:56
Postat av: Lollo

Åh vad skönt att packa för hemfärd :) Hoppas det går smidigt nu!

2010-04-08 @ 10:41:05
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0