Stockholm

Sorry hann inte skriva igår, gick upp kl 04.30 :O Gjorde iordning mig lite snabbt och tog cykeln in te resecentrum. Tåget till stockholm gick 05.53 och vi vaar framme ca 07.50.
Där stod jag o Fredrika o väntade på att Ericas tåg skulle rulla in. När hon kom fram började vi vandra genom stockholm stad till Deramonro(stavning) där vi gick på Id. bare minerals kurs:)

Efter gick vi lite på stan och jag tappade bort min shopping påse från Id :'( Vi fick köpa 4st varor för halva inköps priset!!!  Så jag skulle ha fått en produkt för det priset egentligen ... aja det var vell inte meningen att jag skulle ha det där ..

Tog Lindbergs buss hem så va hemma vid 9. Vart gladare när jag kom hem för då va älsklingen här^^ Hihi. Han satt o kollade på fotboll med pappa, per, madde o siss :P Så då vände mitt humör iaf:)

Men jag är/börjar bli sjuk, ont i halsen o lite förkyld =/

Slutar kl 8 ikväll så det blir nog inget fredags mys, tror jag är ensam hemma. Men det är vell lika bra när ja ändå ska upp o jobba imorgon.


Provade Id´s lip plumer, och SHIT va läpparna svällde upp vart större ! :D Me wan't! haha. Såg ut som man gick o putade med läpparna och sen så vart de en kylande effekt så det känndes som man hade en halstablett när man andades in:P

Ha en bra fredag //

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh vad trist att du blev av med påsen :( Men men inte mycket att göra. Hoppas du hade trevligt i Stockholm iallafall :)

2010-04-16 @ 16:59:35
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0