Ullared

Igår åkte jag mamma o felicia till Gekås och shoppade :D Skit mysigt att va med de och roligt att springa runt som förvirrade hönor i en stooor butik! xP

Vi åkte från örebro halv8 och kom fram vid 12. Sen var vi där till kl 17 och hemma igen halv 10.

Man vet ju inte vart man ska börja när man kommer in på Gekås! Det första vi gjorde var att tappa bort varandra iaf  haha xS

Jag tycker inte att det fanns speciellt mycket tjejkläder, iaf inte tjöjor. Tror jag bara köpte en.

Det vart iaf 53 artiklar för 1400kr, så jag är nöjd.. fast har inte packat upp o kollat va ja köpte än ;S Det är så härligt att man skiter i vad saker kostar och hur mycket man köper, bara kastar i allt i vagnen =D
Ja köpte ganska mycket till lägenheten =) Va snäll mot max så tog inte allt i lila;p

Mamma hade tagit med egenbakade scones och muffins:D Och ballerina kladdkaka, banande o drick yougurt:P Mumms!^^


Kommentarer
Postat av: mamma

Ha ha tänk att bara få shoppa vad man vill utan att tänka på vad det kostar! Vilken underbar dag på många sätt,jag tyckte de var så kul att få vara med er en heldag! Älskar ER SÅÅ MYCKET <3

2010-04-29 @ 21:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0