Långfredag

Lååångfrajday idag alltså :) Pappa och jag tog en promenad hem till framor o farfar och fikade lite sen tog med oss Tözen hem:P Så nu ligger den sötaste lurvtussen här brevid mig ^^<3

Igår var jag på arbetsinterjuv hos Mist stockholm, det gick bra:P Ska vara där på praktik veckan efter vi slutat skolan(förutom torsdagen då vi ska till stockholm på id.bare minerals kurs) för att kolla så jag passar in där och lära mig lite =P Jätte roligt att de va intresserade av mig !=)

Idag ska jag och älsklingen göra tacos i ugn =D mumms!

Pappa sitter och dekorerar påskriset nu. Förr i tiden så piskade man varandra på långfredags morgonen med riset för att påminna sig om jesus lidande på korset. Dä ni! xS haha




Ha en mysig långfredag och piska inte varandra för hårt ;P


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åå Sandra! Du måste sminka mig någon gång! Skulle vara så roligt att bli smikad av ett proffs! =D

2010-04-02 @ 19:07:55
URL: http://lillaplingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0