Brown face

Va trött ja är, orkar inte sminka mig även fast ja ska träffa Max o gå på marieberg.

Nu har jag packat upp alla saker jag köpte på Gekås, det vart endel:P Många saker som man glömt bort och då blir man extra glag när man håller på att packa upp påsarna=P Men vart ska jag göra av allt?? haha

Det känns så oplanerat, valborg alltså. Känns som de inte kommer bli särskillt skoj äns :S Men när man känner så så brukar det bli jätte skoj iofs:)

Köpte en day cream från LdB som skulle göra så man vart lite brunare. Provade den nyss och man vart inte lite brunare, jag vart flera nyanser brunare ju. Och råkade klia mig på kinden så där har jag ett vitt sträck nu ;S dåligt! :P


Läste nu att den innehåller mineralolja, inte bra! Men det gör ju de flesta krämer skulle ja tro.


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med om valborg, usch har verkligen inte lust att festa ! :S

2010-04-29 @ 16:57:42
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: SNOPPIS

Knakse man skulle köpa,.. ;)

2010-04-29 @ 22:23:11
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0