Sista provet gjort

Då var sista provet gjort, fatta härligt!

Idag gick det lite bättre än igår, men va inte helt nöjd med min sotning. Men läraren sa att helheten va jätte fin, då vart jag tok glad ^^! Hade Jessica som modell idag, hon och jag har samma humor och massa, skit go tjej:P Ska leta upp ná på bilddagboken(A) när det börja fungera igen.

Ursch ska iväg och träna, känner inte fört.. bara jag får springa:) Sen ville Ronja bjuda på mat, gott gott=)
Får inte glömma att packa ner det sista för imorgon kommer jag inte hem efter skolan.

Imorgon ska vi ha kurs för våran modell då vi tex visar på ena sidan och berättar om hur och vilket smink som passar modellen bäst, sen får hon göra likadant på andra sidan ansiktet.
Efter det ska vi gå igenom betyg och kolla på slutfotogreferings bilderna.. bam bam bam paaam!
Vi ska äta godis och dricka moserande vin i skolan oxå ;^P

Efter skolan bär det av hem till Erica för att fixa iordning sig. Vi ska ut och äta någonstanns oxå:) Och på kvällen blir det krogen(Om Fredrika kommer in, hon har glömt sitt leg i Örebro:O).

Imorgon vid den här tiden är jag färdig utbildad Makeup artist!:D



Kommentarer
Postat av: Sophie

GRATTIS (karin;P) SANDRA!! :D

2010-04-08 @ 19:03:47
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0