Grå lördag

Glaaa grå lördag!

Asså jag känner ingen motivation för att fortsätta blogga, det skulle vara roligare om jag la upp bilder på vad som händer på dagarna men jag tar ju aldrig några bilder! Och om jag gör det så tar jag med min totalt värdelösa mobilkamera där bilderna är hel suddiga.

Mammas kisse Signe har fått 6st små underbara kattungar, jag tora jag blivit kär, tänker på dom helatiden haha gud.. jag, jag som inte ens vill ha katt eller gillar katter så mycket ;P

3st var orange/vita, 1st hel orange, 1st kolsvart, 1st svart/vit <3

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, mamma o felicia ska bort, pappa ska vara med madde o hitta på nått, Sophie ska vara med Ricky och hemma får jag inte vara för Max ska ha klassfest.. De känns ju skoj.
Skulle kunna stanna kvar i sommarstugan iofs men men vi får se vad som händer.

Så här vart våran fina lilla toalett, lila/rosa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0