Jöbb

Ursch det blir en jobbig jobb vecka... Min korta dag var idag och då slutade jag ändå sent.

Fick nya jobb byxor idag eftersom mina gamla hade fått ett stort hål i grenen haha:P Men storleken på mina nya byxor är jag inte helt glad över.. passade inte i storlek28 så fick 40 men hon sa att det va små storlekar, men det sa hon nog bara för att jag inte skulle dränka mig i mopp hinken!

Jag ska jobba kväll på ett dagis nu i 3 veckor, har bara vart där o kollat hur det ser ut en gång, det va stort, 3 avdelningar. Så ska dit vid 5 o städa lite. Jag vill inte jobba på fredags kvällen så får gå dit på söndag lr nått..

Måste börja söka Makeup artist jobb!!! Får ta mig i kragen och skriva ut några Cv:n.

Mina älsklingar<33

Kommentarer
Postat av: mamma

Det tror inte jag att hon sa bara!och du som är så smal att man blir orolig för dej min lilla gumma.Skitbra att du tar dag i det!Pussåkram

2010-08-09 @ 19:01:07
Postat av: Lollo

JA det måste du verkligen Sandra, du är ju skitduktig!!

2010-08-13 @ 14:22:13
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0