Krubb

Nu lagar jag lite krubb tills min hårt arbetande man kommer hem, det blir skogs panna o ris :P

Sen ska jag iväg o jobba en stund och efter de åker vi hem till pappsen o kollar på när Ösk äger Mjällby. Fast ja kanske kanske ska ta en spring runda iställlet.. hmm om jag orkar så=)

Har ännu en gång börjat fundera, fast lite mer på allvar nu om man ska ta o göra ett boob job... men de kostar ju lite(typ lika mycket som makeup artist utbildningen =S) och om jag sparar pengar vill ja ju resa oxå.. Hmm what to do? Vill ju skaffa en tatto med xD haha jaa, det är mycket man vill! 

Jag vet vad kommer få för kommentar utav mamma. Men jag kan försvara mig med att säga att du har ju inte det problemet så du vet inte hur jag tänker lr känner. ;p :)

Men jag kommer nog aldrig till skott med det heller så.

Ska till arbetsförmedlinen imorgon visst, fick ett sms som sa att jag ska vara där halv 1. Blää det är så tråkigt där!



Kommentarer
Postat av: Sophieee

Vad är boob job?=P

2010-08-16 @ 20:51:44
URL: http://sophie.jaxne.com
Postat av: Hanna

Man behöver ju inte spruta i så överdrivet mycket i tuttarna som alla kändisar gör. Bara så att det fortfarande ser naturligt ut. :)

2010-08-18 @ 16:42:55
URL: http://hannaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0