Massa att göra men bara tråk

Hade ställt klockan på hmm 08.30 imorse för att jag skulle följa med Sophie till läskiga vårdcentralen. Hon var uuuura duktig när sköterskan satte in p-staven med en hemskt stor nål :S!

Sen följde hon med hem till mig o max en stund. Vi kollade på Bästa filmen nr1, Step Brothers såklart!

Nu är frågan va jag ska hitta på.. har några tråkiga alternativ.

1. Åka hem till pappa och städa (som verkligen behövs;)haha)

2. Städa här hemma (som jag verkligen inte orkar)

3. Hämta Tözen i sommarstugan (som är en bit bort..)

4. Åka upp på stan och lämna ut cv:n (som jag inte har nån lust med idag)

Så... ja.. Blir vell inget utav de. SKa jobba en stund sen oxå.


 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vi kan gå upp på stan tillsammans nån dag när det inte pissregnar Sandra :) Du måste ju ha jobb, du är GRYM på att sminka!!! Så jädrans proffsig.

2010-08-24 @ 14:54:53
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: mamma

Ibland orkar man inte,så de du inte gjorde igår kan kännas lättare idag! Viktigaste är att lämna in cv ! pussåkram vi ses senare när vi ska luncha

2010-08-25 @ 08:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0