Mojmojr!

Idag skyndade jag mig hem från jobbet för kl 1 skulle mormors hund in till sin frisör och det hade jag glömt bort! Men vi hann så bara så.
Mormor och jag gick på Maxi o handlade lite, hon betalade för all min mat och när jag sa till henne att jag ville göra det själv sa hon till mig att knipa igen o inte röra min plånbok, haha så det vågade jag inte heller då. Hon är så snäll:)
Sen åkte vi hem till mig o Max för att fika lite innan vi hämtade Bamse (hennes 1åriga shitz shu blandning) ^^

Jag gjorde en ganska god mat idag: strimlat qorn med spagetti och basilika och tomat cream fresh som ja blandade ihop:P

Imorgon börjar jag tiiiiidigt, halv6 -.- ... Sen ska jag hem o äta och sminka mig för klockan 2går bussen till Stockholm där Madde står o väntar på oss(förhoppningsvis!!! haha) Sen ska vi hem till hennes lägenhet och äta lite och förfesta innan vi dra in på stan(i think) för att partaaa =D! Är inte hel peppad nu eftersom jag är så trött, men det kommer bli awsome!


Kommentarer
Postat av: Sophieee

mmm, det där låter gott du! maten du gjorde!

2010-08-19 @ 21:21:42
URL: http://sophie.jaxne.com
Postat av: mamma

Det var välan kul att vara med mormor? Då får man inte tråkigt!Blev han fin Bamse? När blir man bjuden på din goda mat ? Pussåkram

2010-08-20 @ 08:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0