Söndag

Idag har vi inte gjort så mycket alls och det är sååå skönt! Jag känner mig helt avstressad o lugn och det är underbart. Jag har blivit så stressad på senaste tiden, ´jag kan inte sitta still och njuta utav att itne göra någonting utan att tänka på jobbet och allt som man måste göra.. Men nästa vecka jobbar jag bara 1,5timme om dagen bara vad jag vet nu. Ska skriva ut cv och ut på stan imorgon med dom :)

Om jag inte får jobb som makeup artist just nu så vill jag nog fortsätta att städa på Ts, men då skulle jag vilja ha egna ställen och inte bara hoppa in när nån är sjuk lr ska bort... ska prata med chefen om det finns nått som jag kan ta.

Max o jag ska hem till Mamma och Magnus på middag snart:P Kattungarna har öppnat ögonen nu :D hihi

Varning för bilden nedan.. jag klämde ju fingrarn i en dörr för ca 2månader sen och nu börjar naglarna rammla av...







Kommentarer
Postat av: Lollo

AAAAAOTCH!!! :(

2010-08-23 @ 15:46:18
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0