Toy story 3

Oj va jag är hes dag, kan knappt prata i telefon ;S

Idag ska jag till kontoret o lämna en nyckel, kanske gå lite på stan och sen klippa mig lite =)

Igår gick Max och jag på Nora marken en sväng. Vi köpte tunnbrödet som vi alltid gör för det är sååå himla gott o nybakat ;p Köpte en sminkborste med:) Nora glass o munk vart det oxå (A) haha

Efter Nora drog vi vidare till Laxmossen och fick en god middag som bestod utav Magnus goda köttfärsås med ädelost o bacon i :P Mamma hade bakat äppelkaka till efterrätt, inte helt pjåkigt det heller ;p

På kvällen vart det bio Toy story 3 i 3D med Max, jag, Lollo, Jocke, Therese, Rickard och Beatrice =) Den filmen måste jag rekomendera, riktigt rolig=P Mycket bättre än 1an o 2an.




Kommentarer
Postat av: Lollo

Hihi, ja den var jätteskoj :)



Jäkla skit att vi inte hann följa med på marken i Nora :/ Det var flera år sen jag var på den sist. NÄSTA år, då jävlar..... :P

2010-08-30 @ 14:15:58
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0